Podjetništvo

Vizitke – zajamčeno do kontakta

Ste pred poslovno odločitvijo, spoznate določeno osebo, ki bo morda igrala ključno vlogo pri vašem poslovanju. Vse kar potrebujete je zgolj še kontakt. Kaj naredite? Boste vprašali pa Facebook računu? Morda po Twitter naslovu? Ali boste raje ostali zvesti tradicionalnem poslovanju in podelili svoje vizitke?

Čeprav bi si mislili, da v današnji dobi vizitke ne bodo več tako popularne, vsaj zaradi vseh socialnih omrežij, ki nas obdajajo, pa so vizitke še kako prisotne. Zlasti v poslovnem svetu. Koliko časa bi nam vzelo, če bi morali eni osebi povedat cel kup zanimivih in potrebnih podatkov o sebi? Še bolj malomarno pa bi zvenelo, če bi nekomu, ki se zanima za nas, povedali, da naj si kaj več prebere n atej in tej strani. Saj s tem ni nič kaj veliko narobe. Pa vendar je vseeno dobro imeti vizitko ob sebi. S tem bomo osebi, ki stoji nasproti dali jasno vedeti, da smo resni, in da skrbno vodimo evidenco o sebi. Vizitke so že od nekdaj imele posebno vlogo.

Vsak, ki jo je prejel, je bil zelo počaščen in je vizitko skrbno spravil na varno mesto. Predvsem pa na njo ni pozabil. In to je največja dodana vrednost, ki jo imajo vizitke. Če nekomu zaupamo ime in priimek, nato pa pričakujemo, da nas bo poiskal na socialnih omrežjih, lahko mine cela večnost. Ta oseba je lahko celo pozabila na nas. Z vizitko pa se to ne more zgoditi. Edino na kar moramo biti pozorni je, da je vizitka skrbno oblikovana, predvsem pa je potrebno paziti na njeno velikost. Dovolj pozornosti moramo nameniti barvam in barvnim odtenkom. Zagotovo pa morajo naše vizitke vsebovati polni naziv, izobrazbo, kontaktne podatke (da tudi naslove socialnih omrežij) in kakšen prevod v tuj jezik, najpogosteje angleški. Ne smemo pa pozabiti na hranjenje vizitk. Le te morajo ob izročitvi biti ravne, mehke, kot da so ravno natisnjene.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *